جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

حمل:
21مارچ تا21اپریل

اگر آپ نے عقلی غلطیاں نہ کیں اور اپنی صلاحیتوں کو حقیقی معنوں میں بروئے کار نہ لائے تو پھر یقین کیجئے آپ کے قدموں میں لاتعداد کامیابیاں ڈھیر ہو سکتی ہیں۔

ثور:
22اپریل تا20مئی

بسلسلہ شادی اپنے والدین کے فیصلے کو تسلیم کرلینا آپ کے حق میں بہتر ثابت ہو سکتا ہے غیرشادی شدہ افراد عشق و محبت کے ڈراموں کو حقیقی کردار بنانے کی غلطی نہ کریں۔

جوزا:
21مئی تا21جون

ملازمت میں ترقی کے امکان روشن ہیں سیاسی اور سماجی کارکن کے لیے بھی آج کا دن نہایت اہم ہے عوام میںمقبولیت زیادہ ہوگی صحت جسمانی کا بھی خیال رکھیں۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

کاروباری مراسم میں بہت زیادہ اضافہ ہوسکتا ہے بفضل خدا اس کے بڑے اچھے نتائج برآمد ہوسکتے ہیں اور اچھی فرموں کے ساتھ معاہدہ ہوسکتا ہے۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

عشق و محبت کے میدان میں گھوڑے بھگانے کا کوئی فائدہ حاصل نہ ہوسکے گا اپنے عزیزواقارب کے ساتھ میل جول رسمی ہی رکھیں تو زیادہ بہتری کے چانسز ہیں۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

جن راستوں پرچل کر آپ غیر متوقع مایوسی سے دوچار ہو گئے تھے اب دوبارہ اسی راستے کو اپنا لیجئے اس بار کامیابی خودبخود آپ کے گلے کا ہار بن جائیگی۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

چھوٹی چھوٹی باتوں پر بھڑکنا اچھی بات نہیں ہے لہٰذا اپنے آپ کو نارمل اور گھر میںہی یا گھر سے باہر دوسروں سے ہرگز نہ الجھیں۔ احتیاط کی اشد ضرورت ہے۔

عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر

اپنے تمام شریک حیات کے ساتھ اچھا سلوک کریں اگر وہ کسی وقت زیادتی بھی کرلیں تو صبر سے کام لیں بہ فضل خدا آپ کی کاوشیں رائیگاں نہیں جائینگی۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

آج کا دامن بلاشبہ خوشیوں سے بھرا رہے گا لیکن اس کے ساتھ ساتھ کانٹوں سے بھی الجھنا پڑ سکتا ہے لہٰذا اپنے اردگرد کے ماحول پر نظر رکھیں تو زیادہ بہتری کے امکانات ہیں۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

امپورٹ ایکسپورٹ کا بزنس کرنے والے حضرات کوئی اہم ڈیل کرنے میں کامیاب ہو جائیں گے ملازمت سے منسلک افراد اپنے فرائض محتاط رہ کر انجام دیں۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

اگر آپ سیاستدان ہے تو پھر فوری طور پر خود کو بدلنے کی کوشش کیجئے ورنہ حالات آپ کو ایسے چوراہے پر لاکر کھڑا کردیں گے جہاں سے کوئی راستہ بلندی کی طرف نہیں جاتا۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

اہم مقدمات میں کامیابی کے امکان روشن ہیں البتہ آپ کے ہم نوالہ و ہم پیالہ آپ کی جڑیں کاٹنے میں مصروف رہیں گے لہٰذا محتاط رہنے کی اشد ضرورت ہے۔

The post جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا appeared first on ایکسپریس اردو.